Sposoby wysyłki w Czajnikowy.pl

  • Kurier Inpost/DPD – 14 PLN
  • Kurier InPost/DPD – za pobraniem – 17 PLN
  • Kurier InPost/DPD – płatność z góry (zamówienie powyżej 300 PLN) – 0 PLN
  • Paczkomaty InPost – płatność z góry – 11,95 PLN
  • Punkt odbioru – KAFO Kawiarnia Gliwice, ul. Siemińskiego 14 – 0 PLN
  • DPD Classic Foreign/TNT Economy Express do wybranych krajów UE

Sposoby płatności w Czajnikowy.pl

  • Przelew lub wysyłka za pobraniem, numer konta ING 94105012981000009203189957 – bez prowizji
  • Karta kredytowa Visa / MasterCard (płatność obsługiwana przez przelewy24.pl) – bez prowizji
  • Przelewy24.pl – szybkie przelewy – bez prowizji
  • Paypal – błyskawiczna płatność – bez prowizji

FAQ - Frequently Asked Questions, czyli często zadawane pytania w Czajnikowy.pl

Ile kosztuje wysyłka w sklepie z herbatą Czajnikowy.pl?

Wysyłka na terenie Polski kosztuje:

  • 11,95 zł paczkomat (InPost),
  • 14 zł Kurier InPost/DPD,
  • 17 zł Kurier InPost/DPD za pobraniem,
  • 0 zł Kurier lub paczkomaty przy zamówieniu powyżej 300 zł i opłaceniu zamówienia.
Jakie są sposoby płatności w Czajnikowy.pl?

Dostępne sposoby płatności (wszystkie bez dodatkowej opłaty):

  • przelew bankowy: ING 94105012981000009203189957
  • szybkie przelewy przelewy24
  • karta kredytowa
  • paypal
Jak zapakowana jest herbata sprzedawana w Czajnikowy.pl?

Herbata sprzedawana na wagę zapakowana jest w dwuwarstwowe ekologiczne opakowania typu doypack z zamknięciem strunowym. Opakowania są dodatkowo zgrzewane, aby zapewnić największą trwałość herbaty znajdującej się w środku.

Jeżeli teraz zamówię u was herbatę, to kiedy ją otrzymam?
  • Najszybciej otrzymają Państwo przesyłkę, jeśli wybiorą błyskawiczną płatność (przelewy24 / karta kredytowa / paypal) oraz kuriera DPD lub InPost.
  • Przesyłki realizowane za pomocą paczkomatów (Inpost) docierają najczęściej do 48h.
  • Przesyłki do punktu odbioru osobistego są dostarczane w 99% przypadkach we wtorki i piątki.
  • Jeżeli wybiorą Państwo przelew bankowy, trzeba doliczyć 1-2 dni do czasu realizacji zamówienia.
  • Wysyłka do UE dociera do odbiorcy w 5-8 dni roboczych.
Chciałem zamówić więcej produktów, ale nie mogę ich dodać do koszyka. Dlaczego?

W trosce o najwyższą jakość usług oraz skrócenie czasu od zamówienia do otrzymania naszych produktów przez Klienta, w sklepie Czajnikowy.pl znajduje się towar w ilości, który rzeczywiście posiadamy w magazynie. Braki towarowe są na bieżąco uzupełniane. Przy niedostępnych chwilowo produktach można kliknąć “powiadom” zadeklarować ilość potrzebnych produktów, by otrzymać od nas e-mail, gdy produkt powróci do naszego magazynu.

Jak pakowane są herbaty w Czajnikowy.pl w przypadku zamówienia większej ilości jednego rodzaju?

W przypadku zamówienia większej ilości sztuk jednego rodzaju herbaty (np. 2x50g herbaty zielonej Sencha Satsuma), dla Państwa wygody pakowana jest ona w jeden doypack. Herbata w torebce zamykanej na strunę długo zachowuje swoją świeżość, a większe opakowania są zdecydowanie lepsze dla środowiska. Jeżeli jednak życzą sobie Państwo, aby wszystkie herbaty dotarły w pojedynczych opakowaniach lub wedle życzenia, proszę wpisać – podczas składania zamówienia – adnotację w odpowiednim miejscu w formularzu.

Czy wysyłacie paczki za pobraniem?

Tak. Przesyłki pobraniowe (tzw. CashService) są realizowane przez kuriera DPD lub InPost na terenie Polski. W zamówieniu należy wybrać odpowiedni sposób płatności.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak! W tej chwili dostępny jest jeden punkt odbioru opłaconych zamówień w Czajnikowy.pl: KAFO Kawiarnia Gliwice, ul. Siemińskiego 14. Przesyłki do punktu odbioru są dostarczane najczęściej do 72h (dostawy realizowane są we wtorki i piątki). Kiedy realizujemy odbiór w punkcie, informujemy o tym mailowo.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak! Obecnie wysyłamy zamówienia do wybranych krajów UE:

  • Wielka Brytania (TNT Economy Express) – 80 PLN
  • Hiszpania (TNT Economy Express) – 85 PLN
  • Niemcy (Apaczka) – 45 PLN
  • Holandia (DPD Classic Foreign) – 65 PLN
  • Belgia (DPD Classic Foreign) – 70 PLN
  • Irlandia (TNT Economy Express) – 100 PLN
  • Francja (TNT Economy Express) – 75 PLN
Czy wystawiacie faktury? Czy otrzymam paragon?

Tak. Jesteśmy w pełni legalnie działająca firmą (pełne dane firmy znajdą Państwo w dziale kontakt). Do każdego zamówienia dołączony jest paragon. Fakturę wystawiamy, jeżeli wpiszą Państwo w formularzu zamówienia swój poprawny NIP (który jest sprawdzany przez naszego pracownika z Bazą Internetową Regon).

Od jakiej kwoty zamówienia wysyłka jest za darmo?

Zamówienia dla klientów detalicznych na terenie Polski są realizowane za darmo za pomocą kuriera InPost/DPD lub paczkomatów Inpost powyżej kwoty 300 PLN przy opłaceniu zamówienia z góry.

Jak skontaktować się ze sklepem Czajnikowy.pl?

Można do nas dzwonić lub najlepiej wysłać e-mail. Po więcej szczegółów zapraszamy do działu kontakt.